houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Varit slapp...

Kategori: Dogge

... Men ska åter bli en ninja turtle. Efter påtryckningar från Fighter Candy så kände jag mig tvungen att skriva en rad. Hösten har varit full av internutbildningar, vab, övertid och förkylningar... Dåliga ursäkter med andra ord.
 
Efter att ha ingått i en träningspakt med Edwin "beautiful Pinoy" i tisdags så kände jag mig tvungen att komma in idag. Varit fruktansvärt slapp (som sagt) och det straffar sig. Konditionen är som bortblåst och guarden lika så. Fast vänstra rundsparken känns superbra :-) Det är de små sakerna man ska glädja sig åt. 

Lurat med kollegor på provträningar, arbetslaget på Muay Thai som gruppaktivitet och lyckats övertyga damen att köra med oss nästa termin. Känner mig som kampsportens jehovas vittne :-) Nu ska jag bara se till att ta mig hit på alla mina pass också!
 
Avslutar med en inspirerande bild på klubbkompisarna (bland annat helgens Champion Amer).
 
 
Nu haltar jag hem o vilar mina lårkakor. Som en vis man en gång sa " Low kicks är som julklappar, roligare att ge än att få" :-)
Kommentera inlägget här: