houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

SM och så...

Kategori: Dogge

 
Varit lite lite träning på sistone (och bloggande) men nu ska det bli ändring på det. Övertid och sjukdom har hängt över mig ett tag men nu blir det förhoppningsvis lugnare (blundar för deadlines).

I helgen höll vi som ni kanske vet i SM i kickboxning. Jag satt med i administrationsteamet och fick i sista stund veta att jag skulle announcea matcher och vinnare. Känns lite otryggt att ha slaktat så många high level-fighters namn som jag faktist gjorde. Glömde ibland nämna poängen, ringhörnans färg, mm men väljer att tro att det ändå gick ok. Garanterat bättre nästa gång nu när vi har fått lite rutin på det. Tack för sällskapet/ goda humöret/ bra utfört arbete/ hjälpen, Linnea och Sirvan! Hoppas det andra bordet hade lika kul som oss!
 
Alla medvolutärer gjorde ett grymt jobb och jag hoppas folk är nöjda med tävlingen.
 
Visst är det folk som ogillar vissa domslut men jag vill bara påpeka att sekretariatet inte dömmer matcherna. Vi sammanställer bara siffror på papper och ropar ut det. 
 
ganska god god stämning och trevlig upplevelse. Hoppas vi får chansen att göra om det igen :-)
 
Nu är jag grymt pepp på att sparka lite på mina vänner. Glöm inte utomhusträningen på lördag!
 
Supermegaultratack till Fadi och Yoav som styrde upp grejer (och självklart alla andra)!!!!!
Grattis till alla nya svenska mästare och grymt jobbat, alla tävlande!
Kommentera inlägget här: