houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Blickar frammåt

Kategori: Allmänt, Madde

Nu blickar vi frammåt och fokuserar, hela gänget. 
 
Två matchdatum i närmaste har vi inplanerat så nu är det full fart som gäller i april. Ska bli en grym tid framöver då alla fokuserar mot målet och vi kan köra på som en familj, som strävar efter samma sak, utveckling! Inget kan stoppa oss nu. 
 
Jag har tränat två dagar efter min match och det känns hur bra som helst att vara tillbaka, men nu tar jag ett break igen, packar resväskan (ner med träningskläder, bikini och allt som hör till) och åker en vecka till Tel aviv. Inte för att tajmingen är perfekt just nu, när jag bokade resan var foten sönder och jag hade lagt tävlingsplanerna på is. Läget är oförändrat med foten, det är bara tävlingsplanerna som är ändrade. Jag kör på, foten håller om jag sköter det rätt. Biter ihop, tejpar, lindar och kämpar. Strutsen har definitivt kört huvudet i sanden, men visst gnäller jag lite. 
 
Nå, 1 vecka i solen kommer göra gott, sen blir det diet, träning och matchfokus som väntar när jag kommer hem. Skall försöka få vågen att stå stilla och inte röra sig snabbt uppåt, blir så tungt att komma ner till matchvikt då. 
 
fotograf: Villgot Englund
 
/ "Trasdockan" 
 
 
Kommentera inlägget här: