houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Tacksamhet & motstånd

Kategori: Allmänt, Madde

Jag är bara så sjukt tacksam för mitt liv just nu! Det flyter på samtidigt som jag får motstånd i träningen på klubben, med motstånd kommer utveckling.

Jag kommer till insikt med min träning och känner vad jag behöver träna mer på. Jag utvecklas och jag är så glad att få göra det tillsammans med mitt gäng på House of Champions. 

Trots att jag ibland vill lägga mig ner och skrika, sparka och slå i mattan så vet jag att det gör mig starkare. (Vill och vill, det var precis vad jag gjorde idag) 

Nästa söndag är det fystest som gäller, kommer bli spännande att se vart jag ligger, eller vart vi ligger. Som team är det kul att se alla lyckas. Sen öppnas möjligheten för fler att komma in i gruppen nu på söndag, ska bli kul att utöka familjen.

Tävlingsgruppen Muay Thai Champions i onsdags. 

Avancerat passet från i torsdags. 


/mini Madde
www.fightercandy.se 


Kommentera inlägget här: