houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Pärlor stjäl träningstid

Kategori: Dogge

 
Ibland springer vardagen ifrån en. Gjorde min sista dag på det gamla jobbet igår och dags för det första på nya på måndag. Lite trist att lämna kollegorna, ganska spännande med det nya men framförallt mycket stressigt att avsluta allt jag höll på med.

Dåliga samvetet över missade träningar och suget efter boxas och knäa saker har varit ständigt närvarande. I onsdags fann jag en lucka och var på väg till träningen men fick då ett samtal från förskolan som ledde till andra planer. Istället för träning fick jag istället sitta på akuten på Sahlgrenska bra länge med min lilla Herr Jag-har-stoppat-en-röd-pärla-i-näsan. Allt gick ju bra och det var det viktigaste men mitt enda träningspass för veckan försvann med den lilla pärlan.

Idag är matchsparringen och småkillarna och deras kusin är mitt entourage. Killarna har inget val men min systerdotter har sen förra matchsparringen skrutit om att hon var med på thaiboxningen för sin storebror. När frågan om hon ville med igen kom så sken hon upp. Så jag och mina gangsters kikar förbi sen... med festisar och bulle.
 
 All work no fighting makes Dogge goes...
Kommentera inlägget här: