houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Redo för en ny termin

Kategori: Allmänt, Madde

Efter tre veckors miljöombyte är jag och har varit i en vecka tillbaka på klubben och hemmaplan! 

(På tal om miljöombyte, min far fick hjälpa till att hänga upp säcken på gräsmattan hemma i Norrbotten) 

(Jag sprang och styrketränade tillsammans med min andra halva, Carro) 

(Jag visade också upp en annan kvalité förutom träning och fighting, min mor fotade i midnattssolen) 

Det är viktigt med miljöombyte men det är lika viktigt med näring för själen i form av familj, släkt och vänner! 

Nu är jag redo för en ny termin, fokuserad och målinriktad! 
Terminsstart 18/8 och nybörjarstart 25/8, hoppas vi ses! 

För nybörjare, klicka in på www.houseofchampions.se 

/mini Madde
Www.fightercandy.se 







Kommentera inlägget här: