houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Nybörjarstart

Kategori: Allmänt, Carro

Känner mig så taggad efter nybörjar starten den 20 januari. Har alltid älskat kampsport sen jag var ca 5 år gammal, körde karate sparkar i luften i min svarta ”uniform” (mjukis byxor med matchande svart tröja med vit och Ceris rosa text vid bröstkorgen). Värvade in min då varande kompis från dagis, Angelica till att vara med i min ”klubb”. Ja, då var jag bara 5 år, i själva verket spelade jag fotboll och basket och följde min systers spår fram tills jag var 12 år gammal. Måste nog varit dem roligaste åren under min barndom, MEN, efter flera skador i foten under denna period, satte det stopp för min dröm, att faktiskt köra kickboxning. Rädd för att ta ut mina sparkar fullt ut, i tron om att min ankel kunde gå sönder igen av gamla skador (psykologiskt). Nu står jag här i ”House of champions” klubben med hela 31 år i bagaget och har gett mig fan på att uppfylla min dröm att bli en fighter. Peppad som tusan! Inget är för sent, Nu kör vi! 

//Carolina Renjifo
Kommentera inlägget här: