houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Nu var det dags igen

Kategori: Allmänt, Madde

Nu är vi där igen, dagarna innan fight. Matchdieten är påbörjad, de sista passen skall köras, kroppen ska vila och tankarna ska samlas. Idag körde jag mitt tredje Thai pass för denna veckan och skall genomföra ett sista imorgon. Det blir också sista dagen med cykling till och från jobbet. Torsdag och fredag ska jag bara ladda mentalt och ta någon mysig promenad, antagligen i spöregn. (Det ska visst regna i Göteborg hela veckan) Vi var tre tävlande på dagens pass, Sebbe glad och sprallig, han hade visst ätit idag, kul för honom. Daniel var lugn och samlad, skönt med en sånn inställning. Själv hade jag brytit ihop och kommit tillbaka hemma i soffan innan jag gick till klubben. (http://cottoncandyfighter.blogspot.se/2014/04/just-idag-ar-jag-stark.html) Det bästa med gänget är att allt är så lättsamt, dom är grymma grabbarna. Att vara fighter är inte alltid så glamoröst, det är blod, svett och tårar. Precis som livet, vill man någonstans får man jobba för det, inte mycket som kommer gratis. Men ni ska veta att House of Champions, mina träningskamrater och coacher gör allt lite lättare. / Mini www.fightercandy.se
Foto: Villgot Englund
Kommentera inlägget här: