houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Jag är inte lat, jag är sjuk...

Kategori: Dogge

...ok, jag är visst lat men det är inte därför som jag inte varit och tränat. Det är den här förkylningen som vägrar bryta ut. säkert gått tre veckor nu.
 
Imorse så smakade halsen blod, kändes som om jag svalt krossat glas och bihållorna gjorde ont. Halsfluss tänkte jag och smet till vårdis... Icke, sa den lata doktorn, endast en begynnande förkylning. Begynnande??? Aja, bryter det ut så kanske jag blir frisk o kan låta mina goda vänner sparka på mig.
 
Längtar tillbaks och ugglar på Facebook-sidan så länge. Vill ju inte riskera att smitta ner er så nära in på kickboxnings SM

See you soon, fighters!
 
Passar på och kollar ikapp SoA och Game of Thrones :)
 
Kommentera inlägget här: