houseofchampions.blogg.se

Här bloggar vi House Of Champions medlemmar

Tillbaka

Kategori: Allmänt, Madde

Jag är tillbaka efter en underbar vecka i Tel Aviv, åk dit om ni får chansen, jag tänker återvända när jag får tillfälle och vara längre än en vecka. En storstad vid kusten med en strand som sträcker sig efter hela staden, utomhus gym finns och dom har crossfit anläggningar för oss som gillar aktivitet. Jag blev förälskad i staden och skall vid nästa besök söka upp crossfit anläggningen som jag fick nys om sista dagen. 
 
Efter en veckas halvdan träning kom jag tillbaka och började med dubbla pass på söndagen, först ett pass på förmiddagen med Fadi, teknik och säck där jag fick tips på saker som stärker mig som fighter. Sen ett eftermiddagspass på Crossfit Eriksberg, tungt pass som Mikael höll. 
 
Idag körde jag fystestet på klubben med Sebbe och Tommy, vi krigade på bra alla tre. Vårt fystest som Tommy byggt ihop heter tok 25, man måste nog vara lite tokig för att genomföra det. För bra mår man inte. Som jag skrev i min blogg påväg hem efter testet: " Du ska göra ditt bästa i 25minuter och vill spy efter sju."  , det är lika mycket mentalt som det är fysiskt. 
 
Imorgon kommer jag inte träna då jag jobbar hela dagen fram till kvällen, men på onsdag går vi på 100% matchfokus. 
 
Byter ut sandstranden mot mattorna på klubben, jag är hemma. 
// Mini 
Kommentera inlägget här: